marți, 16 decembrie 2008




Dragă Moș Crăciun,


Ce faci moșule? Cum mai e vremea la tine acolo? Bănuiesc că ești ocupat cu pregătirile ca în fiecare an așa că nu îți răpesc mult timp sau cel puțin asta intenționez să fac.
Nu ți-am mai scris de mult timp, iartă-mă. Însă de când am aflat că nu ai exista m-am lăsat condusă de acest val numit maturizare și am uitat cum iubeam sărbătorile, cu inima inocenta a unui copil ce nu cunoscuse încă lumea care îl inconjura. Nu mă înțelege greșit îmi place că încep să mă maturizez, e o noăa etapă în viața pe care o îmbrățișez sau mai bine zis mă las cuprinsă de ea. E o perioadă cu bune și rele ca orice alta perioadă din viața noastră. Învăț atâtea lucruri noi: cum să privesc lumea cu alți ochi, cum să apreciez ce am și ce îmi oferă viața. Deasemenea învăț să am și să nu am încredere, să fiu tristă și veselă în același timp, să iubesc persoanele care mi-au dintotdeauna alături dar și persoanele noi care apar ca prin minune în viața mea.
Dar totuși mă gândesc și mă cuprinde o stare de nostalgie când îmi amintesc cum era odinioara când eram copil și priveam, înțelegeam lumea cu suflet de copil și-mi plăcea, eram uimită în adevăratul sens al cuvântului. Mi-e dor de magia acelor vremuri când zburdam prin casă la gândul că în seara respectivă trebuia să vină Moșul. Eram sigură că mama vorbea cu tine la telefon și eu seara mă uitam pe cer și credeam că îți văd sania.
Însă acum am uitat să mă bucur și ca mine sunt mii și mii de oameni afundați în rutina zilnică. Trăim într-o lume ce este în goană după partea materiala a vieții și uităm să zâmbim, să apreciem savoarea sărbătorilor de iarnă.
Așa că în acest an nu te voi mai ruga cum făceam în ceilalți ani să îmi aduci păpuși, dulciuri sau alte lucruri de genul acesta.Tot ce vreau în acest an e magia Crăciunului de odinioară. Vreau să simt în aer parfumul sărbătorilor și nu numai pentru mine ci pentru toții oameni care au uitat să zâmbească.

Te pup moșule,
un copil mare care nu vrea
să uite cum e să viseze


P.S: dacă poți ai putea să aduci și niște zăpadă( acolo un pic). Nu mă supăr chiar deloc :P

5 comentarii:

Christine Riddles spunea...

"magia Crăciunului de odinioară"... ce frumos ar fi :) te pupa peter pan (in varianta feminina) :*

Nicolae Sionescu spunea...

www.PASPRE.ro

FĂ ȘI TU PASUL!

Anonim spunea...

ce dragutz...chiar am uitat sa ii mai scriu mosului...:*

Anonim spunea...

La Multi Ani!!!!poop:*:*:*

Christine Riddles spunea...

LA MULTI ANI!!! >:D< :* :* :*