marți, 14 aprilie 2009

Citeam blogul Andreei si mi-a placut la nebunie ultimul post cu leapsa asa ca mi s-a facut dor de blogul meu si m-am incumetat sa preiau leapsa. Trebuie sa definenesc urmatoarele cuvinte: fluturi, armonie, trandafir, ploaie ,mare. So let's begin!

Fluturi- sunt una dintre cele mai frumoase creaturi si nu o spun asa la intamplare. Chiar cred acest lucru. Pentru o perioada fluturii erau un fel de lait motiv pentru mine. Ei imi inspira o stare de libertate, armonie. Ma duc cu gandul ca nu conteaza cat de mic sau urat esti la inceput atata timpcat vrei te poti transforma in ceva miraculos si atat de frumos.

Armonie- este echilibru pe care orice om il cauta si il gaseste in functie de personalitatea lui. Eu una imi gasesc acest echilibru cand iubesc fiindca atunci ma simt intreaga si nu mai am nevoie de nimic altceva.

Trandafir-floarea senzualitatii, pasiunii, dragostei, puritatii. Insa e o sabie cu doua taisuri sau mai bine zis o sabie cu spini. Trandafirul meu preferat este cel alb fiindca nu exista nimic mai frumos pe lume decat puritatea, inocenta dar pacat ca o pierdem asa devreme si nu mai stim sa o apreciem.

Ploaia- ce iubesc cuvantul asta. Iubesc ploaia de vara,e asa placuta si revigoranta. Pentru mine ploaia e mai mult un sentiment , e ca o usurare. Simt ca ma pot pierde in stropii de ploaie si-mi place cum se incolacesc in parul meu. Mai pe scurt: ploaia ma elibereaza :P.

Marea- cine iubeste marea sau nu a fost macar odata. Imi plac plimbarile lungi pe faleza, valurile jucause ce flirteaza cu nisipul auriu. Plus seara e asa de magica, briza sufla usor si delicat dandu-ti senzatia ca poti sa zbori.

Si dau mai departe leapsa lui Criss si cine se mai incumeta. Lista de cuvinte u urmatoarea:

1. aripi
2.ingeri
3.visatori
4.vama
5.speranta

Un comentariu:

Christine Riddles spunea...

foarte tare ideea >:D< and i'm next >:)
aprp, stiai ca tudor chirila a fct unatc sectia actorie? :)