joi, 15 mai 2008







-Ma iubesti?

-Nu, te ador?

- Ma vei iubi pentru totdeauna?

-Nu, doar pentru eternitate.

Imbratisari, maini unite intr-una singura, saruturi patimase, rasete pline de fericire, toate acestea indicand un singur lucru, IUBIRE. Iar acese gesturi tandre le vad in fiecare zi, la fiecare pas, la cuplurile pentru care nu mai conteaza nimic altceva, decat ei care au devenit o singura fiinta si se iubesc.
Iubirea, afrodisiacul omenirii, unul dintre putine lucruri pentru care merita sa traiesiti, sa-ti spetesti mijlocul zi de zi.Ca mai apoi seara cand esti frant , sa te trantesti in pat si sa dormi in bratele celui iubit urmand sa ai parte de cel mai linistitorsi dulce somn posibil.
In curand voi implini 18 ani, varsta frumoasa, afirma majoritatea oamenilor in care ar trebui sa ma bucur de viata asa um e si sa iubesc.Dar uneori stau si ma intreb daca eu la putini mei anisori si avand in vedere ca abia acum pasesc pe drumul vietii, pot intelege si aprecia adevaratul sens al iubiri.Oare toate experientele mele pe acest teritoriu mistic au fost simple copilarii sau mult mai mult?
Dar dupa ce am cugetat un pic am realizat ca nu conteaza ce spun ceilati despre iubire ci doar sa te bucuri de momentele alaturi de cel drag, si sa apreciezi fiecare mangaiere, sarut, imbratisare.Iar in viitor sper ca voi putea sa inteleg aceasta enigma, sa pot darui dragoste si sa primesc la fel de multa.

Niciun comentariu: