duminică, 13 aprilie 2008

FRIENDSHIP NEVER ENDS!


"Prietenii niciodată nu te trădează, numai persoanele pe care le credeai prietene. "

Imi incep acest post cu un mic proverb fiindca ilustreaza o parte din adevarata semnificatie a cuvantului prieten. De curiozitate m-am uitat in Dex sa vad ce scrie si am gasit urmatoarele: prieten= persoană de care cineva este legat printr-o afecţiune deosebită, bazată pe încredere şi stimă reciprocă, pe idei sau principii comune, viclean DEX mai avem si noi..
Dar oare de ce nu scrie ca nu exista prieteni adevarati, acesta fiind doar un concept utopic. Poate credeti ca aberez dar haideti sa fim sinceri si realisti in acelasi timp, incercati sa va ganditi un pic. De cate ori cel mai bun prieten al dumneavoastra , cel pe care l-ati ajutat de atatea ori si caruia i-ati impartasit cele mai intunecate secrete ale dumneavoastra v-a dezamagit din cel mai prostesc motiv pe care vi l-ati putut imagina.

Friendship never ends?? Ba se termina si inca cum, se termina datorita interventiei celor mai oribile sentimente umane, avaritie, gelozie, ura etc.(as putea continua aceasta lista la nesfarsit).Adeseori privesc in trecut si descopar ca asa s-a intamplat cu majoritatea oamenilor care i-am crezut importanti in viata mea. Singuri oameni care tin cu adevarat la tine sunt familia, un subiect pe care poti discuta mult si bine si pe care promit ca o sa-l dezbat intr-un post viitor.

In viata trebuie sa realizezi un singur lucru nimeni nu tie prieten poate doar aparent e prieten, pana isi atinge interesul si apoi iti cu bata in cap. Aceasta este conceptia mea desi trebuie sa recunosc ca acest lucru mi-a fost demostrat ca nu e adevarat de foarte putini oameni, prea putini ca sa incline balanta si sa ma faca sa-mi schimb parerea despre acest concept utopic numit PRIETENIE.

Acum va las dragi internauti si ne vedem data viitoare……………………

5 comentarii:

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim spunea...

Sincer...imi place la nebunie postul asta:X:X:X:X:X:X:X:X.Tu chioar te pricepi grl.Nu stiu de ce nu am luat niciodata in considerare firea ta sensibila.Esti o super tipa.Si imi pare rau ca am descoperit asta prea tarziu:*:*:*:*:*

Anonim spunea...

srry ptr greseli:D(am scris repede si nu am verificat:D:D:D:D:D:D:D:D).
chiar*

Anonim spunea...

"friends are only enemies that are too cowardly to stab you in the back" ...interesant...totusi exista loc de dezbatere.

Christine Riddles spunea...

nu stiu dak sa fiu de acord sau nu. chiar dak nu mia demonstrato prea multa lume, eu ALEG sa cred in prietenie.
si prietenii f buni (putini cei drept) sunt exceptia care confirma teoria ta ;)