vineri, 11 aprilie 2008

Simplitate si sentimente!


In acest prim post imi propun sa va vorbesc despre ce imi doresc cu acest blog.Acum nu o sa incep cu fraze bombastice si cuvinte pompoase, nu isi au rostul fiindca eu una imi doresc ceva simplu si elegant. Deasemenea nu o sa incep sa va promit ca vreau sa devina blogul anului in care sa gasiti posturi iesite din comun unde sa gasiti aceleasi incercari banale de a fi original. Vreau sa fie simplu, doar imi spun parerea mea sincera despre diverse subiecte, nimic maret sau exuberant.

Poate va intrebati de ce am intitulat acest jurnal virtual sau blog cum doriti sa-i spuneti, Emozioni per sempre? Raspunsul meu e destul de simplu si poate parea chiar banal dar o sa vi-l impartasesc. Pentru mine emotiile si sentimentele care fac parte din fiecare fiinta umana inseamna ceva special si aparte pentru mine.Chiar puteti asemana aceasta bucurie a mea cand retraiesc o veche emotie sau descopar un nou sentiment ca si momentul cand un copilas primeste un cadou oricat de neinsemnat ar fi.

Iubire, fericire, melancolie, durere, fiecare emotie ne face viata deosebita in bine sau in rau si ne diferentiaza printre ceilalti indivizi. Insa in societatea de azi majoritatea uita de sentimentele lor axandu-se pe partile fizice si materiale ale vietii uitand sa se bucure de ceea ce e mai frumos.

Probabil par stupida sau poate nu, dar aceasta sunt eu, o simpla adolescenta ce incearca sa descopere viata asa cum e, cu bune si rele, cu sentimente si emotii dar si cu acele partii fizice si materiale care guverneaza aceasta comunitate umana. Iar aceste lucruri imi doresc sa le impartasesc cu dumneavoastra.

Cam atat pentru primul meu post, sper ca nu v-am plictisit si imi cer scuze daca e prea putin dare eu cred ca in viata conteaza calitatea si nu cantitatea. Acum va las si ne vedem data viitoare pe aceleasi simple file ale unui jurnal virtual.

4 comentarii:

Anonim spunea...

touching...sa speram ca o sa te tii de el...

g'luck mate :)

guardian_angel spunea...

Ai inceput sa faci un fel de jurnal brut :). E interesant faptul ca te autointitulezi ca find o fata simpla, dar ceea ce spui aici (si am impresia ca e doar o parte dintr-o impresie pe care mi-o voi face despre tine) arata ca nu esti tocmai simpla :P ... sper sa te cunosc mai bine cititnd, si..voi citi...
Succes :) >:D<

Anonim spunea...

Se vede ca te-ai maturizat.Acum esti mai inteleapta si vezi lucrurile altfel.Te exprimi coerent si am remarcat sensibilitatea ca fiind una dintre calitatile tale.Sau poate pentru ca te cunosc.Esti my friend.Te poup.Foarte tare blogul>:D<:*

Christine Riddles spunea...

2 cuvinte: totally you!