sâmbătă, 27 septembrie 2008

Vreau...

Vreau sa te vad iar imaginea chipului tau bland sa mi se intipareasca pe retina mea si sa intepeneasca acolo pentru eternitate
Vreau sa te imbratisez, asa cum iti place tie iar degetele cand fac contact cu parul tau matasos sa prinda viata si sa te mangaie,rasfatandu-te
Vreau sa stiu cat face tu si eu, poate ai sa imi spui sau poate o sa descoperim impreuna si acesta va fi micul nostru secret
Vreau sa te iubesc asa cum numai eu pot face, daruindu-ti toata iubirea de care sunt in stare si sa te fac fericit
Vreau sa te sarut si sa uit de notiunea de timp, reusind sa ma pierd in valuri de sentimente idilice
Vreau sa te cunosc asa cum nimeni altcineva nu a mai facut-o.

Vreau sa ma intelegi fiindca sper in adancul sufletului ca tu esti singura persoana care va reusi acesti lucru
Vreau sa ma inveti sa iubesc pentru ca nu stiu si vreau sa fac acest lucru minunat numai cu tine
Vreau sa ne iubim ca doi adolescenti pentru care nimic numai conteaza numai clipa de fata
Vreau sa adormim imbratisati intr-o seara de vara si intr-un taram de basm care va fi numai si numai al nostru
Vreau sa te am fiindca te doresc din toata inima.

Vreau sa fim mai mult decat lasam sa se vada si fiindca putem
Vreau sa fim numai noi iar restul lumii sa nu conteze, iar eu sa fiu pentru tine toata lumea si tu sa fi pentru mine tot ce conteaza
Vreau sa fim cineva cand ceilalti cred ca suntem un nimic si ce avem noi nu va rezista timpului
Vreau sa fim doar noi si nimeni altcineva

Vreau,poate sunt mult prea multe lucruri.Dar in esenta pe tine te vreau....

Niciun comentariu: