sâmbătă, 6 septembrie 2008

Unde imi sunt drogurile?

E noapte, ceasul imi arata ca e trecut de mult de miezul noptii. A mai trecut o alta zi, alte ore pierdute , enervandu-ma pentru niste lucruri mult prea neinsemnate. Ma indrept incet catre bucatarie si incerc sa imi gasesc alinarea intr-o cana de cafea. Dar surpriza cafeau sa terminat, poate e mai bine asa fiindca cafeaua nu m-ar putea ajuta cu nimic, eu am nevoie de cu totul altceva sau poate de altcineva.
Ma intorc in camera si incerc sa dorm, asa poate reusesc sa uit de toate si de totii. Dar dupa jumatate de ora de pierdut timpul si admirat ce frumos e tavanul ma ridic din pat. Incerc sa fac ceva , sa citesc , sa ascult niste muzica , sa scriu. Aceste lucruri sunt ca niste droguri pentru mine, ma calmeaza si reprezinta cea mai mare obsesie a mea de care NU vreau sa ma las.
Dar ce fac cand aceste droguri nu isi mai gasesc locul si rostul? Dupa inca jumatate de ora ma trezesc si realizez ca ma uit ca tampita la ecranul telefonului, asteptand un mesaj, un beep, orice? Dar de la cine? Sau poate stiu déjà raspunsul dar nu vreau sa recunosc.

Acum nimic nu ma poate ajuta doar un umar pe care pot sa pun capul si sa plang, o imbratisare si poate chiar o sarutare. Vreau doar o persoana care sa fie alaturi de mine si sa imi spuna ca intr-un final totul va fi bine.
Cer multe, stiu asa ca o sa ma intorc la drogurile mele obisnuite. La naiba , unde sunt?

2 comentarii:

Christine Riddles spunea...

ca oameni, we are so addicted...
chiar imi plc :)
scris, citit, ascultat muzik, ma regasesc si eu printre oamenii cu astfel d dependente.
be proud, we're not so many :)

Christine Riddles spunea...

nimic nou? :)