marți, 5 august 2008

Imi era dor.....


A trecut ceva timp de cand n-am mai scris in blogul meu drag, cred ca e mai bine de o luna de la ultimul meu post.L-am neglijat chiar daca am avut motive juste sa o fac. Dar totusi mi-a lipsit acest jurnal virtual unde imi astern gandurile mele venite din diferite colturi mai intunecate si mai bine ascunse ale mintii mele. Desi nu sunt decat 4 luni de cand detin si scriu in acest blog, am inceput sa tin la el si sunt mandra de munca mea de pana acum.
Imi era dor de toate acele noptii in care stateam si ma gandeam la diverse lucruri ca a doua zi sa observ cum se conturau sub forma unui nou post si se asezau frumos pe paginile blogului meu. Imi place cand ma gandesc la diverse lucruri mai ciudate sau normale, simple sau complicate. De la un simplu cuvant reusesc sa dezvolt o fraza si adeseori chiar o idee iar acest proces imi face o reala placere. Si chiar daca am uneori momente in care cred ca sunt printre putini care mai practica acest sport “periculos”( a se nota modestia mea care da pe dinafara) e placut sa descoperi persoane care il mai practica. Oameni carora le poti spune cele mai ascunse ganduri ale tale si impreuna legati o prietenie stransa.
Imi era dor de foaia alba de A4 si de sunetul pixului ce aluneca asa usor pe foaia de hartie in timp ce vad cum ideile usor se contureaza cu ajutorul unor cuvinte simple ce ies din varful pixului meu.Deasemenea imi place idea ca voi revedea foaia de lucru a Word-ului meu si tastele pe care nu prea se mai vad literele de la cat de mult le-am folosit. Sunt gata sa-mi lasa mintea sa zburde din nou , in aceasi maniera pe care o foloseam acum o luna de zile.

Abia astept sa fac toate lucrurile mentionate mai sus si sa vad ce iese. Motivul? Fiindca imi place si IMI ERA DOR….

Niciun comentariu: