vineri, 19 septembrie 2008

totusi....


Mirosul de iarba proaspat cosita, melodioasa miscare a norilor pe vazduh, fosnetul pasilor in poiana din inaltul muntilor....atatea amintiri, pe care numai eu si cu tine, numai Noi le-am impartit. Insa acum sunt doar niste simple amintiri pe care sincer nu mai vreau sa le retraiesc, ar fi prea dureros. Odata au fost menite sa se intample si o singura data s-au intamplat, nu mi-ar placea sa le retraiesc fiindca asa reusesc sa le apreciez mai mult.
Aceea zi, ai uitat-o nu-i asa? Sunt singura de asta poate e mai bine ca macar unul dintre noi sa sufere de aceasta amnezie...sau nu?
Stateam intinsa in iarba inalta care imi gadila talpile iar ochii priveau azurul cerului si admirau norii ce imi aminteau de copilarie, de vata de zahar( stiu e cliseic dar imi place). Intind mana si simt cum vantul se joaca si imprastie in jurul meu o adiere asa placuta. Iar tu te-ai intins langa mine si te jucai in parul meu negru si ondulat, iti placea si nici nu stiu de ce.Apoi m-ai imbratisat si am dormit ca doi prunci, noi in mijlocul naturii , uitand de totii si de toate.
Noi, tu si eu, doar niste simple cuvinte sau ceva mai mult ori o iluzie? Soaptele rostite pe varful limbii tale formau acest cuvant care se rasfrangea intr-un ritm frenetic si melodios in urechea mea.
Iubire,intuneric,izbanda, pierire,deznadejde, sentiment, speranta...atatea cuvinte mi se invart in cap incat nu mai stiu care a fost scopul initial al cautarii mele. Ma caut si te gasesc, te caut si ma gasesc, ciudat. Stii au existat momente in care pur si simplu stateam si admiram tavanul camerei mele si in gandul meu ma intrebam cine naiba esti? Daca esti doar rezultatul imaginatiei mele bolnave si inseamna ca inebunesc. Uneori tot ce vedeam era doar o silueta ce emana o forta ancestrala si mai vedeam o pereche de ochii, carora nu le desluseam detalile dar care ma atrageau ca un magnet.
Insa totul a fost real, de la bucurie pana la durere , sentimente mult prea palpabile ca sa dau vina pe imaginatia mea. Dar s-a terminat m-am indragostit, te-am iubit sau poate nu? Hmm, alta incercare lamentabila de a ma minti in speranta ca totul va fi mai bine.
Totusi te-am iubit, indiferent de ce a fost, este si va fi...

Un comentariu:

Unknown spunea...

la mine e frig si ploua...si iubirile mele intra in frunzele de toamna...dar mi se pare ca tu inca mai ai vara in inima